суббота, 25 октября 2014 г.

Бакота в снігу


Вчора мело так, що світу білого не було видно, а сьогодні ... !!! 

Мені ще й пощастило - я побувала на Бакоті. За 5 років роботи екскурсоводом вперше потрапила туди в таку красу




Тарас Васильович Горбняк - людина котрою я захоплююся і щиро поважаю. Завдяки йому Бакота первісна, збережена і водночас відкрита людям. Людина щирого гумору і доброго серця.






червоне, зелене листя... білий сніг... вогкість, свіжість...

жодне фото не в силі передати цих вічуттів.


сніг осипається


Вода в Дністрі була такою теплою, що якби я знала, то взяла б рушника. Чесне слово.

2 комментария:

  1. Настя, це неймовірно)
    візьми мене наступного разу, плс))))

    ОтветитьУдалить
  2. все залежить тільки від тебе)) поїдемо, обов’язково)

    ОтветитьУдалить