четверг, 5 декабря 2013 г.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ 20-го ТОМУ

Найважливішою подією тижня у нас  (крім Євромайдану) стала презентація книги. Вийшов   20-й том збірника наукових статтей "Освіта, наука і культура на Поділлі" .

Презентація відбулася в міській бібліотеці. Фото нікудишнє з телефону. Обіцяли вислати хороше.  Міла виставить його з детальним описом про Том на своєму блозі .

Для мене це все важливо тим, що засновник  і редактор усіх 20-ти томів - мій науковий керівник Завальнюк Олександр Михайлович. Пишу про це не для того, щоб підмазатися, а тому що справді цю людину дуже поважаю.

І, якби він дізнався, що я витрачаю активний час не на роботу над дисером, а на статті на блозі, то отримала б я на горіхи по перше число. Це найкультурніша назва того, що б я отримала))))))))


ЦІКАВО, що започаткували збірку в голодних і голих 90-х роках. Університет не мав грошей на друк. Але Завальнюк - тоді декан іст. факу, а згодом ректор -  знайшов спонсорів, які готові були дати хто що міг: 20 ящиків кам’янецьких цигарок без фільтра, тонну цементу, борошно, цукор. Правда, жодному видавцеві не були потрібні 20 ящиків цигарок без фільтра. Доводилося переводити товар в гроші. "Чиста корупція"- жартує Олександр Михайлович.

Сьогодні збірка - серйозне наукове видання. ВАКівське, до речі. На пальцях однієї руки можна перелічити в Україні наукові ВАКівські збірки, де молоді вчені могли опублікувати необхідні для захисту дисертації статті БЕЗКОШТОВНО.

Щоправда, чи вдясться зберегти цю традицію надалі - не відомо.

***
Далі - про ЄВРОМАЙДАН

Мені не стало все ясно і зрозуміло, але принаймні, для себе я знаю що робити.

Ми носимо каву і яблука мітингувальникам. Вчора зібрали і відправили на Київ медикаменти. І далі збиратимемо все, що потрібно.

У нас не все просто в історії, в політиці і соціумі. Але я дуже поважаю усіх тих, хто сьогодні на майдані. За те, як народ виявив здатність об’єнатися у боротьбі. Це все варте глибої поваги. Це те, що може змити біль усіх минулих поразок.

Проблема лише в тому - що наша влада - це теж ми. Важко боротися самим із собою Але якраз цей вид боротьби - найважливіший.



УСЕ найкраще, за що варто поважати Євромайдан    тут
Афганці і колишні віськові, це справді ті, хто можуть захистити Євромайдан.


Що далі?

Питання для роздумів - які плани у Майдану? які дії далі?  Поки що ставлю три крапки ...



Про себе  і блог.

Приємно, що підтягується сюди колишня блоксівська тусовка. Так рада усіх Вас бачити і читати!!!!!
 Ніде правди діти - ця платформа в 100 разів зручніша. Те, що я  оформляла на Блоксі годину, тут займає 10 хв.

Щодо справ жіночих - сподабалася ось ця  стаття . Власне, все давно перевірено на собі . Якби мене попросили дати свої рецепти успіху - варто було б лише переписати)))

Вечорами, коли у Марусі вивчені уроки ми читаємо книжки, готуємо щось солоденьке або бавимося ось так

Стаємо тигренятами)))

Усім гарного настрою!!!





Комментариев нет:

Отправить комментарий