суббота, 28 декабря 2013 г.

Класика


ЧАСТИНА ПЕРША
кіношна

Чогось так вийшло, що саме на католицьке Різдво я сіла дивитися давно рекомендований однією мудрою людиною фільм. "Кароль Войтила - людина, що стала Папою Римським". Коли мені цей фільм рекомендували, то мова йшла про те, що там є відповіді на питання про суть мирного протистояння владі. Ну, якраз до майданівської теми.




Але, подивившись цей фільм, я знайшла відповіді і на зовсім інші запитання. В першу чергу особисті.

Фільм вразив. Дивитися усім.

 Під настороєм фільму ввечері мені захотілося послухати полонез Огінського.


Міхал Огінський - надзвичайний королівський посол. У 1794 — брав участь у повстанні Костюшка проти Росії. Після поразки повстання емігрував до Константинополя, де став активним діячем еміграції. Написав полонез "Прощання з Батьківщиною."

Для мене цей полонез - музика дитинства. Коли відключали світло, папа брав баян або гітару і розважав нас при світлі керосинової лампи. Полонез мені подобався найбільше.


Батьки лікарі, закинуті долею в село. Тяжкі 90-ті. Відсутність зарплати. Відключене світло вечорами. (пишу і не віриться!!!!) Розмови про наш графський маєток. Бабуся і Мама переказували прочитані художні твори, бо не дуже начитаєшся при керосинці... Звичайно, музика польської аристократичної революційної ностальгії була найліпшою режисерською задумкою для фону всього, що відбувалося...

Короче. Люблю я полонез Огінського. Але слухаю рідко. Ну, як одяг про свято.

Після фільму про Войтилу я влаштувала собі момент ностальгії. Слухала полонез. Саме в цей час переписувалася зі знайомим діджеєм. Що з цього вишло?

Вадим зробив спеціально для мене трек. Як на мене, ідеальний варіант для прослуховування в дорозі за кермом.






ЧАСТИНА ДРУГА
музична
Власне, робота над полонезом відкрила для мене ще один світ. Світ Діджея. Ми з Мілою навіть взяли урок :-)

Вчилися міксувати на ходу


Скажу - річ це не проста,


...але доступна...


Міла розібралася досить швидко

Звичайно, щоб досягти рівня Вадима потрібно дуже довго вчитися і працювати. 




Що потрібно, щоб стати діджеєм?
З чого починати?

Я просто передаю  розповідь Вадима:


"Починалось так...  Я дуже люблю музику.  З дитинства. Але коли я купив діджейский  журнал«DJAM» вперше! Не знаю чому мене потягло читати його? але я вважаю що не даремно)) 

Там я прочитав інтерв’ю від ВІТАЛІЯ БАБІЯ, він же SPARTAQUE. В статті писалося, з чого він починав, як пише треки, які програми використовує.


Мене це дуже зацікавило і я вирішив собі також спробувати. Купив я в ті часи 2006 році  СD діск з діджейськими  програмами.  і одна зних була на які Віталік писав, це була програма FL STUDIO 5.


Звичайно спочатку не вийшло. Але мене все цікавило.  Як це? як зробити такий звук? Як правильно трек написати?


Я самоучка і впертий. Хотів зробити щось унікальне. І ось  в 2009 році я написав декілька треків та в перше в своєму житті підписав контракт з лейблом  CTS-RECORDS.

Треки такі: NAKAMOTO, Degrees square





В 2010 році почав натхненно писати треки і ремікси. офіційні та випускати їх на різних лейблах по всьому світі.

Також в 2010 Році я запустив своє радіо шоу REMIXOFF MANIA, яке звучить на таких радіо як Wheee.FM, Play.FM. Також раньше звучало і на SSRADIO. 





Десь, приблизно, літом 2010 року мені запропонував шведський соунд продюсер HAKAN LUDVIGSON разом записати трек для платівки (ВІНІЛ).



Я погодився. Почали записувати трек. Писали через онлайн!!! Він мені давав ідею а я її втілював, потім навпаки... І ОСЬ ТРЕК ГОТОВИЙ.

Назва трека Hakan Ludvigson & Kasa remixoff – Saharella. Дата релізу відбулась 28 лютого 2011 року.



Також була ще одна хороша подія. 14 березня  2011 року вийшов мій офіційний ремікс на відомого трансовго діджей RICHARD DURAN.





Richard Durand  - Wide Awake feat. Ellie Lawson (Kasa Remixoff Remix)

Лейбл Magik Muzik



В літку 2011 року я запускаю свій лейбл KASA RECORDS,

За три роки майже кожен реліз  побував в топ 100 продаж в разних інтернет магазинах та підтримки магазинів у чартах.



Також не відстаю і від того що публікую свої власні DJCHARTS в  таких інтернет магазинах як: Audiojelly, Beatport, Junodownload, Satelliteedm, Traxsource.


Я відбираю кожниий місяць треки які вважаю хорошими та кращими і  які прозвучали в моєму радіо-шоу і публікую в своїх чартах щомісяця ТОР10 



На сьогодні треків разом з реміксами 668.



100 000 фанів по всьому світі!!!!! – це можна перевірити в соцмережах facebook, twitter, instagram, vk. на сторінках 

KASA REMIXOFF 



 KASA REMIXOFF  став VIP EDM PERSON WORLDWIDE 2013 DECEMBER


Оттак народ! Хто має чітку ціль і займається улюбленною справою із задоволенням, той обов’язково досягне успіху!!!

Поки що вітаємо Вадима Касапа! бажаємо нових досягнень. 

Вадим,  ще раз дякую за трек)


1 комментарий: