понедельник, 2 декабря 2013 г.

Яблука Гісперіад

Це такі міфічні яблука молодості. Але наші яблука крутіші - ти стаєш молодшим і кращим, коли ділишся цими яблуками з кимось.


Почитавши улюблену Надійку Гербіш ми вирішили, що  коли не можеш стояти на мітингу - то принести людям гарячу каву і яблука - теж важливо.
Таня принесла каву, Міла її зварила, і ми з Марінкою допомагали все це добро віднести і роздати людям, які промерзли на вулиці увесь день.
Кому такий внесок до душі - приєднуйтеся - будемо раді.

Я боюся за цю дівчинку, бо вона читає все і всюди, хоч і вчиться в школі посередньо. І головне - читати я ніколи її не примушувала, і на момент вступу в перший клас говорила вона з великими труднощами.
Це ми повертаємося з бібліотеки, куди Маруся тягне мене навіть коли я ледве волочу ноги. 
У нас багато хороших діток. А студенти які!!!

...але я дуже хочу, щоб зупинка була чистішою. Ні, не чистішою, а ЧИСТОЮ.

***
Першу вступну лекцію з історії Кам’янець-Подільського Державного Українського університету ми відкатали. З місця зрушили. Кажуть, вийшло не погано. На 8.02 готуємося до наступного кроку - більша аудиторія.
Міла "скромно" все розписала ось тут.
***
прикол в тому, що колишній блог дивом віджив - нові власники платформу реанімували.
Тому реклама нашої туристичної роботи на

1 комментарий: