среда, 27 ноября 2013 г.

Це - Чернівецький театр. Наступного тижня збираємося туди на дитячу виставу "Кішкин дім". 

 а ще кажуть, чернівецька трупа гарно ставить "Сон літньої ночі" за Шекспіром. Але декорації, костюми і грим настільки складні, що "Сон..." буває не часто.
Заношу до списку реальних мрій:-)

***

Набір світлин з чернівецької екскурсії. Для хорошого настрою:

Дитина не заполітизована. Просто так вийшло. Але "Свободівцям" може сподобатися)))

на робочому місці

в Чернівцях щодня, рівно опівдні з Ратуші сурмач грає "Марічку"

карета на колишній вулиці Панській. 

вигляд з вікна Університету

легка закуска до Чернівець - "Сонячна долина"


***
Не про екскурсії.
Міла вкотре переконує мене розпочати курс приватних лекції з історії України. Вона вірить, що є люди, котрі у мене це куплять. Я ніби і не проти. Але, почнемо, мабуть з безкоштовних варіантів для найближчого кола. Спробую подавати лекції так, як хотіла, щоб колись мені їх читали.  Поки там з’являться ставки на кафедрі, було б непогано попрактикувати.
Міла, тебе треба клонувати і розповсюдити багатотиражним варіантом. Цей світ став би кращим)

***
Ну і про політичні події. Якщо когось цікавить моя позиція - я за інтеграцію. Навіть, якщо вона пройде болісно. 

***
Думка, яка з усього потоку інформації сподобалася мені найбільше. Дякую Маринці Мороз.

Хочеш в Європу?
Не плюй у ліфті, не гидь у під'їзді, не кидай сміття повз смітники, їзди за правилами, поступайся місцем у громадському транспорті, не давай і не бери хабарів, не напивайся як свиня, поважай свою історію і культуру - і ти сам не помітиш, як опинишся в цивілізованій державі.


***


2 комментария:

  1. Щодо приватних лекцій: поскільки я опосередковано виступила твоїм майже менеджером, пропоную наступний графік проведення: 30/11; 07/12; 14/11; 21/12. Я переконана - що це буде найращий навчальний продукт і найкращий формат подання матеріалу.

    І ще: хочу скласти компанію на поїздку в Чернівці - резервую два місця

    ОтветитьУдалить
  2. )))))))))))))))))))))) хіба тепер у мене є вибір))))))))))))) тільки не 30 а 31. Годиться?
    Збирай свою банду любителів історії)

    ОтветитьУдалить