воскресенье, 24 ноября 2013 г.

ПОДАРУНКИ ВІД св.МИКОЛАЯ
Місяць грудень не за горами, а з ним і свято Миколая. Святий Миколай приносить чемним діткам під подушку подаруночки, а неслухняним - різочку.

Я вже готую кілька груп до поїздки в резиденцію св. Миколая, що в с.Пістинь. (Івано-Франківська обл.)

Тим, хто теж планує поїздку туди - кілька минулорічних фото і спогадів.
Найяскравішою була поїздка 16 грудня. Того дня почалися знамениті минулорічні хуртовини і снігопади. Зранку я прийшла (прибрела) на місце збору групи, щоб оголосити відміну поїздки. Бо куди ж таким снігопадом? Водій дядя Юра глянув на мене і сказав: "Непоняв! Шо заказ має пропадати?!" Ніякі докази здорового глузду не діяли. Ще й група така попалась: "Та їдемо ж! Їдемо!" Впевнена в тому, що ми "сядемо" десь на виїзді з Кам’янця, я махнула рукою і сказала: "***.....*** , дядя Юра, поїхали!" Дядя Юра знав що каже. У машини було 6 коліс, ще цілий ряд тяг, приводів і всякого різного. Я зціпила зуби і тільки час від часу закривала очі руками. Група їла-пила і співала. А дядя Юра лігши на кермо без жодної емоції вів наш "корабель" по сніжній пустелі. Ми беззупинно гребли там, де стояли фури й буксували джипи.

Але краса, якою нас зустріли сніжні Карпати була неймовірною!


Резиденція св. Миколая потопала в пуховому чистому снігу. Зимова казка.

У будиночку св. Миколая затишно. Відчайдушно пропалені грубки - хоч туристи все-одно "вирипують" тепло.

Спальня:-) тут Святому сняться сни у  яких він чує молитви дітей.

А під ковдрою у нього сплять усі пори року.

Повернулися ми щасливі, веселі і здорові. 


І ще пара фото, з іншої поїздки. З Малою ми побували там ще до снігу.

Рекомендація - не варто їхати в резиденцію за день-два, чи в саме свято - там тоді аншлаг. Велика черга, натовп. 
Варто їхати полюбому. Для малечі там дуже цікаво. Місцевий священник у ролі св.Миколая неперевершений.
Не варто їхати в снігопад. Бо дядя Юра є тільки у нас!!!



2 комментария:

  1. вау, я й не знала, шо в нас є таке)

    ОтветитьУдалить
  2. Вау! накінець-то хтось з колишньої компанії об’явився!!!! я так рада тебе тут бачити! як мені додати усіх, наших, хто на цьому ресурсі, бо я ніяк не розберуся?

    ОтветитьУдалить